Piese originale sau no-name?

De multe ori, atunci când alegem piesele de schimb pentru mașină, avem mai multe alternative. În funcție de calitate și de compania producătoare, prețurile acestora pot varia într-o marjă extrem de mare. Este posibil, astfel, ca un reper să coste dublul altuia, deși, teoretic, are exact aceleași funcții și caracteristici. Și atunci, de ce n-am alege o piesă mai ieftină în detrimentul uneia scumpe, dacă și aceasta se achită corect de sarcini?

Sigur că nu trebuie să ne aruncăm direct la cea mai scumpă piesă, însă acest preț, aparent exagerat, are un temei extrem de solid: brandul care o comercializează realizează atât de multe exemplare, iar acestea s-au dovedit în timp atât de fiabile, încât prețul lor reflectă întocmai calitatea. Desigur, puteți găsi produse la jumătatea acestui preț și care să reziste mai puțin, însă la acest calcul nu uitați să adăugați și prețul manoperei necesare fiecărui montaj / demontaj, care trebuie plătit mai des. S-ar putea ca, atunci când trageți linie, prețul final să fie mai avantajos la produsele mai scumpe. De asemenea, contorizați și timpul de imobilizare a mașinii în service auto Baneasa, care se poate dubla. Iată, deci, principalul avantaj al pieselor mai scumpe asupra celor no-name: fiabilitatea.

Dar nu este singurul lor atu. Deși pe hârtie piesele sunt identice, în realitate, diferențele de cote și prestații pot fi mari. Iar dacă o piesă ieftină nu se potrivește perfect în locașul de montaj, atunci vor fi necesare modificări și adaptări care vor afecta calitatea finală. În plus, dacă piesa este parte dintr-un subansamblu important al mașinii (sistem de direcție, frânare, ungere sau distribuție), defectarea ei va atrage după sine probleme mari, urmate de costuri exagerate de reparatii auto Bucuresti sau chiar pot pune în pericol integritatea pasagerilor.

De aceea, trebuie să acordați o mare atenție alegerii piesei potrivite. Noi, cei  de la www.nordauto.ro, vă vom recomanda mereu cele mai bune variante, scutindu-vă de cheltuieli suplimentare și de riscuri inutile.

Leave a Reply