De ce sa mananci fructe? Top 8 motive

Fructele sunt cu adevarat importante pentru dieta tuturor. Beneficiile lor pentru sanatate sunt uimitoare. Bebelusii, copiii si adultii ar trebui sa manance fructe in fiecare zi si acest lucru sa devina un obicei. Un obicei sanatos bun.

Fructele proaspete sunt o optiune excelenta pentru micul dejun, gustare sau desert. Majoritatea fructelor sunt dulci, gata sa fie servite fara vreo reteta anume. Este foarte important ca fiecare sa aiba in casa fructe proaspete.

Astazi, copiii mananca gustari extrem de procesate, care sunt sarace din punct de vedere nutritional si foarte nesanatoase. Aceste produse sunt incarcate cu diverse culori artificiale, arome, zaharuri rafinate si sunt foarte bogate in calorii.

Proaspete, congelate, conserve, uscate – TOATE sunt nutritive si imbunatatesc sanatatea. Nu exista prea multe diferente din punct de vedere nutritional atunci cand se compara produsele proaspete cu cele congelate, la conserva sau uscate.

8 motive sa mananci fructe

1. Fructele ajuta oamenii sa isi mentina o sanatate mai buna. Deoarece sunt sarace in grasimi saturate, sare si zahar, fructele fac parte dintr-o dieta bine echilibrata care poate ajuta anumite persoane sa slabeasca sau sa previna cresterea in greutate. In plus, acestea reduc nivelul de colesterol si tensiunea arteriala.

2. Fructele au fost recunoscute ca o sursa buna de vitamine si minerale. Contin o abundenta de nutrienti importanti, inclusiv calciu, fier, magneziu, potasiu si vitaminele A, C si K.

3. Majoritatea fructelor au o multime de fibre care sporesc sanatatea intestinelor. Fructele bogate in fibre includ zmeura, pere, mere si dovleac. Datorita continutului lor, fibrele ajuta la reglarea digestiei.

4. Stimuleaza apetitul pentru persoanele care nu au pofta de mancare.

5. Fructele sunt considerate purificatori ai sangelui, deoarece contin foarte multa apa.

6. Au valoare energetica.

7. Persoanele care mananca fructe au un risc redus de boli cronice. Fructele ajuta la evitarea aparitiei accidentului vascular cerebral si diabetului de tip 2.

8. Sunt surse importante de numerosi nutrienti, inclusiv potasiu, fibre si acid folic. Folatul ajuta organismul sa formeze globule rosii. Femeile cu o varsta fertila, care pot ramane insarcinate si cele din primul trimestru de sarcina au nevoie de folati adecvati. Acestia ajuta la prevenirea defectelor de nastere ale tubului neural, cum ar fi spina bifida.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.